Niklas hänvisade mig till webbmejlen och där kunde jag läsa de mejl som inte kom mig tillhanda. Därefter så löste sig allt av sig själv och det var inte mycket han kunde göra annorlunda.
Ni är ansvarig för er del att de fungerar o i detta fall är outlook ansvarig att de fungerar hos dom. Men problemet i detta är att jag som ganska okunnig hamnar emellan. Troligen hade det varit enklare o snabbare för mig som kund om ni o dom haft direkt kontakten o kunnat prata SW o serverinställningar.
Snabbt och kompetent
Snabbt och bra svar.
Huvudfrågan bra hanterad. Hade dock två andra mindre väsentliga frågor som inte berördes i svaret. Spelar inte så stor roll dock då det ena löste sig och det andra antagligen inte är någon produkt ni har..
Imponerande snabb respons samt smidig lösning i ärendet, tack!
Snabbt och effektivt.
Försökte kommentera tidigare. Men han gjorde ett jättebra jobb! Snabbt och smidigt! Tack / Klas
snabbt och smidigt fixat!
Exemplariskt - visserligen var det bara en Bankgirouppgift - men ändå! Även sånt kan ju hamna mellan stolarna.
Supersnabbt och enkelt.
korrekt, snabbt, vad mer kan man begära?
Tålmodig, serviceinriktad och löste problemet
Niklas är som alltid snäll och hjälpsam.
Ni löste felet, men jag fick inte heller nu svar på hur (eller om) jag kan lösa detta själv... Men tack för hjälpen med själva felet.
great job!
Tack för en snabb återkoppling och bra support..
Underbart med ett sådant engagemang!
Jag tycker att tonen har kunnat varit vänligare. Borde tipsat om svisch/paypal i ett tidigare skede.
Är inte nöjd då jag inte fått svar på mina följdfrågor.
Kan gärna vara lite mer aktiv i att försöka lösa problemet istället för att skylla på något annat och förneka fakta.
Vi läste inte ärendet tillräckligt noggrant, slarvigt. Ber om ursäkt för det.
Jättebra! He got back my E-mail after a crash.
Skapa fred på jorden. Annars är allt bra
Otrolig service trots att det var helg.
Ni tänker själva. Är kloka. Gör bra saker. Och så är ni snälla också! Tack!
Niklas hanterade ärendet härligt. Det gick fort och smidigt.
Inga problem. Lite långsam respons, men jag hade satt "låg prioritet" så det är förklarligt. Ärendet löst efter första kontakten.
Tian säger väl allt :-)
Snabbt och med servicekänsla
Det fungerade mycket bra.
Vissa missförstånd och dröjsmål, men i slutänden rätt resultat.
Engagerad. Snabb återkoppling och lösning.
Fredrik var snabb. Vänlig. Hjälpsam. Enormt förtroendegivande.
Snabbt och bra. Ingen respons med ifrågasättanden
Snabbt svar och upplysning om rabatt som vi missat.
Fick bra tips på vad som skulle provas och det fungerade.
Hanteringen av själva ärendet har det inte varit några fel på. Det är mer själva problemet i sig som haltar. Jag och mina kunder har blivit skadade i våra organisationer under dessa dagar. Vi får se hur vi går vidare efter detta...
Galet snabb hjälp. Tack!
Det bästa och sakligaste svaret av alla från de företag jag skrev och frågade.
mycket hjälpsam och snabbt ordnat ett nytt hotell till mig när jag väl bestämt mig för vad jag ville ha ett stort Tack
Snabbt och korrekt.
Ni är bara bäst. Denna gång tog det en millisekund längre än annars, därför "bara" en 9, mot alla andra 10:or som ni har fått av mig tidigare. Men fortfarande - ni är out standing! ??
Det var väl inget fel på Niklas hantering men man blir lite snopen när man skriver att man får en "nu" domän gratist om tar en "se" domän som jag gjorde det är inga pengar så det får vara, har betalt.
Hej Kent vi har tittat på er feedback på detta ärende och ni skall absolut inte betala för .nu domänen, den ingår med er .se registrering. Vi har nu betalt tillbaka till er det ni har betalt.
Snabb och korrekt hantering. Allt till belåtenhet.
Snabbt och effektivt!
Det här är ju något jag aldrig hade fixat själv. Tack!
Snabbt, och klara besked. :-)
Det blev en "riktig" lösning på problemet och inte en wordaround.
hade lite frågor och funderingar, fick bra svar och är nu kund.
got correspondence in time.
Jättebra och snabbt!
Niklas går ett steg längre genom att påpeka och hjälpa till med mer än jag frågade om vilket gynnade mig som användare i slutändan. Grymt jobbat!
Utförligt och tydligt svar på min fråga.
Mitt konto stängdes av pga att min betalning kom in sent. Jag förmodar att Niklas åtgörder är relaterade till uppstarten av kontot och den var föredömlig.
Snabbt & tydligt!
Snabbt och bra svar.
Snabbt jobbat! Tog bara några minuter att få det fixat!
Super att ha support en lördag natt ????????
Bra. Kunde varit mer utförlig, men var behjälplig och snabb.
Tråkig, ohjälpsam och oförstående attityd. Bättre servicekänsla. När någon kontaktat support så beror det på att en människa (kund) har problem. Försök förstå vad som är problemet och hjälpa. Svälj förtreten om kunden är lite upprörd, det hör till när man har problem. Mitt problem var att jag betalat dyrt för att få en anonymiserad domän. Plötsligt hade alla kontaktuppgifter exponerats öppet på internet ! Och utan att jag rört någon konfiguration, inte ens varit inloggad på ert konto... Ett ganska allvarligt avtalsproblem...
Hej Hans inte bra att du upplevde vår support som ohjälpsam, det är inte ok. Vad gäller själva sakfrågan så är det så att det bara är du själv som kan sätta rätt kontaktuppgifter.
simply the best
Fått all nödvändig info och kunde bedöma att jag behövde en annan typ av tjänst. Välskött!
Som förväntat, dvs löst ärendet som jag hade och det med god service och kundbemötande.
Mycket snabbt och professionellt. Tack.
Framförallt var det ett suveränt snabbt svar jag fick. Det tog inte tre minuter från att min fråga ställts!
Impeccable service, fast and exactly to the point. THANK YOU FREDRIK!
Jag kontaktade er första gången vid 08.00 denna fredag den 6 mars. Att få återkoppling kl 19.00 på kvällen är undermålig service. Se gärna min andra återkoppling för ytterligare detaljer. Ni kan se till att vara anträffbara på en vardag normala kontorstider. Även se över era automatiskt genererade mailutskick. Hur texten är formulerad och hur det stämmer överens med verkligheten.
Konkret och fyllig info. Uppmärksamt och noggrant. Niklas rådighet får toppoäng, däremot dras poängen ner p g a att era tekniska instruktioner är skrivna för proffs. Ni bör fundera på att formulera er så att även lekmän förstår :-)
Han inte bara fixade det jag hade behov av, utan berättade också hur jag framöver kan göra det själv framöver.
Från början så gick det inget vidare, visste inte om att vi hade haft en hemsida via er, sedan efter ett antal mail så kom vi fram till pudelns kärna och det blev resultat.
Goda råd och tydlig anvisning om vad jag behövde göra.
Snabb återkoppling och bra/pedagogiskt med en film som visade hur man skulle göra.
Mycket professionellt.
Fredrik kämpade med ärendet, men kunde inte hjälpa oss eftersom han konstaterade att det var fel på vår dator och inte lyckades med att installera fjärrstyrning. Det är inte lätt för oss som kund att veta om ett fel med e-posten beror på vår dator.
Jag tycker att Fredrik svarade snabbt och bra. Däremot hade jag bett om att en verklig person skulle höra av sig på telefon och så skedde ju inte. Men jag valde att tro att Fredrik var en verklig person. Men säker kan man ju aldrig vara. Skurkarna är smarta nu för tiden.
Niklas var hjälpsam och letade lite extra när det inte fungerade för oss. Tack! /Jonas
Mycket jobb och dålig kommunikation. Förstår inte att sådana personer jobbar i kundkontakt.
Niklas svarade helt korrekt. Det är bara det att jag fortfarande inte fattar hur jag skall göra nästa gång jag kommer att att köpa en domän, och vill göra en sajt inom mitt eget webbhotell... Måste jag alltså terrorisera er varje gång? I vilket fall är jag ju supernöjd att allt har löst sig. Frågan kvarstår dock, skulle jag har gjort något annorlunda? Nja, jag vet inte. Här handlar det kanske om att jag bara skall fatta. Men jag kanske, kanske skulle vilja ha någon mer info om detta vid själva köpet av domänen... Jaja, ni vet vad ni gör. Så fortsätt som ni gör, för ni är bäst. Bara så ni vet.
Han gjorde en film och visade mig hur jag hanterar mina epost konto. Kvällstid dessutom. Kan inte bli bättre.
Att ha ett problem, som tas på allvar, och som löses snabbt och med engagemang - kan det bli bättre? Fredrik får också en stor tumme upp! Just i detta fall har jag ingen åsikt om hur ni skulle kunnat göra det bättre faktiskt. Det enda jag kan sakna är er support via chatten. Vissa av mina (typ många) frågor skulle nog kunnat lösas på någon minut, bara via chatten. Lurigt nog står det att man KAN chatta med er, men att det aldrig är någon som svarar... Det är det enda för tillfället jag kan komma på där jag skulle önska en förändring. Annars - tack!
Hade ni hjälp mig eller informerat att ni kommer att ni kunde fixa mitt problem vid första kontakten (istället för att endast skicka info om vad felet var) skulle det varit en 10'a. Mycket nöjd.
Snabbt och korrekt. Gott så och fortsätt med det så är jag en nöjd kund helt enkelt - bra jobbat!!!
kan inte sätta 10 som betyg, fast han förtjänade det, jag menar lösa problem med kunder som knappt vet vad jag pratar om. Väl gjort, påökt....
Niklas tog över ärendet och meddelade mig att han löser det. Mycket stiligt, jag behövde inte angagera mig i teknik som jag inte är bekant med. Fredrik lät sedan mig veta när det var klart. Perfekt Detta ärende förefaller för mig vara perfekt skött Tack!
Jag hade ett problem som jag först inte visste vad det berodde på. eftersom jag hade betalt xxxxx.se Först fick jag ett snabbt svar att det berodde på att vidarekopplingstjänsten inte var betald hos er. Då öppnade jag direkt ett konto och köpte denna tjänst igen. Sedan förstod jag inte hur jag skulle göra. Då jag skickade ett mail om detta fick jag snabb hjälp med att åtgärda det så att det fungerade direkt. Högsta betyg. Snabbt och effektivt...
Otroligt snabba svar tack!! Snabbt svar med all information som jag behövde mkt nöjd!!
Med tydligare information om vilka DNS-sättningar som används hade ni kunnat slippa ärendet.
Mycket professionellt. Bra avvägning och klara svar. Jag tycker pris/prestanda är bra.
Snabb identifiering av problemet, så att en lösning kunde implementeras!
tack för snabb och konkret service
Bra jobbat, tog sig tid och det löstes till slut.
helt nöjd med den hjälp jag fick, men hemsidan är inte bra, jag ska inte behöva be om hjälp
svaret vi fick var obegripligt - det gick inte att förstå vad som hänt eller inte hänt och vad vi eventuellt behöver göra
Snabbt svar. Löste dock problemet själv - men helt OK hanterat.
Grymt snabb hantering. Fick svar inom 5min att ärendet var behandlat
Som alltid när man har problem, så upplever man att tiden går så låååångsaaaamt! Men jag får nog säga att ni ändå är väldigt snabba. Hade önskat er oftare (har nog aldrig sett någon där sedan "omdaningen") vid chatten. Enkla frågor kan så lätt lösas då. Men jag tackar och niger för denna gång.
Ingen direkt feedback på detta - allt sköttes utmärkt! Tack för att ni står ut med mina korkade frågor!
Jag hade glömt att uppdatera min e-postadress hos er och fick därför inte reda på att jag glömt betala en räkning. Ni skulle kunna skicka ut påminnelse till dom andra adresserna jag hade registrerat eller skickat ett vanligt brev till mig.
Snabb och bra hantering trots att jag hade förlorat inloggningsuppgifter även till kundportalen.
Som alltid får jag fantastiskt hjälp. Niklas och även Fredrik (om jag ej misstar mig) har under dessa många år jag varit er kund ALLTID hjälp mig på bästa möjliga sätt och kanske även mer än vad de borde då jag verkligen inte är helt 100 på datorer och sådant. Jag och vi är enormt tacksamma.
snabbt och sakligt
Snabbt och smidigt. Dessvärre har min router knasa till sig i interfacet (grafiskt) av kommandosträngen jag fick.
Kanske jag som har lite för bråttom? Men kanske kan gå fortare med svaren ibland? kanske inte just detta fall, gick smidigt och bra med tanke på att det är Söndag.
Som vanligt bra.
Jag har inget att klaga på. Allt har funkat jättebra under alla år. Super!
Snabbt och effektivt hanterat - som alltid.
Mycket snabbt och bra svar.
Hahaha, nu skojar ni lite? Hur kan man bli bättre än en varaktighet på ett ärende som tog 0 tid? Och som dessutom gjorde att jag slipper rabattkupong? Nja, det är svårt att överträffa :-) Tack så mycket! :-D
Snabbheten är gudomlig! Så snabbt, så jag inte än vet om själva funktionen fungerar (ompekning). Men det gör den säkerligen.
Fick snabbt ett trevligt svar. Hur kan man bara inte älska det?
Vid första påpekandet att mailen inte funkade fick jag lösningen på problemet skickat till min mail som jag inte kunde öppna vid andra kontakten så löstes problemet allt väl
Klockrent. Och ohyggligt snabbt. Uppskattas storligen! God fortsättning till er alla!
Jag har tidigare fått hjälp med problem och hjälpen har varit utmärkt.
Er support är verkligen bra. Snabb och framför allt löser den de problem jag behöver hjälp med. I mitt fall stämde inte riktigt Era instruktioner för att beställa webhotell plus förlänga domännamn. Vips har Er support grejat två länkar till fakturor och min beställning + betalning går sedan i ett nafs.
Både denna och tidigare erfarenheter med Er support är mycket positiva. Era priser är OK, giver denna servicenivå. Jag flyttar nu över min hemsida till Er.
Fantastiskt bemötande, jag trodde inte att den servicen existerade speciellt på en lördag, det var ju en omedelbar respons
Flyttning av webbsida och ompekning av adress, suveränt utfört
Mitt och föreningens varma tack för ett väl utfört arbete
I stort sett blev resultatet bra. Mitt ärende kom upp under en helg och jag fick vänta kanske 5-6 timmar på svar, vilket inte är katastrofalt.
Kruxet är nog att Era hemsidor innehåller för mkt info som inte är genomskinlig för en hemmapysslare som jag. Vad ska man göra med följande information: "För att ansluta er domän till webbhotellet måste ni peka er domän mot följande namnservrar:
ns1.registrera-doman.com
ns2.registrera-doman.com
ns3.registrera-doman.com
Mitt problem hade att göra med en felaktighet i den information jag fick från Er. Mitt html-program + ftpserver (iWeb) kunde inte skriva till er server efter inloggning. Det visar sig att jag fått instruktioner att underbiblioteket hette Contents. Med en del fiffighet lyckades jag få fram att underbiblioteket heter Content (utan -s). Så nu är den delen av problemet ur världen.
Er supportpersonal förstod nog inte riktigt det problem jag råkade ut för, men det är ju inte lätt när själva bakgrundsinformationen de förlitar sig på är fel.
(Jag har haft andra domän + webhotellföretag innan, och Ni är klart bättre än dem, vill jag ändå säga.)
Svårbegripliga meddelanden som inte var relevanta för mitt problem. Avslutade kontor.
Krävdes många vändor innan problemet löstes. Minst en sväng kunde ha undvikits om mitt hela underlag hade lästs igenom.
Very at tentative and knowledgeably support. Perfect guys , couldn't be better!
Absolutely perfect Could not be happier!
Alltid bra service och trevligt bemötande!
Lite \"god dag yxskaft\" över svaren först. Jag var tvungen att fråga om, då det fanns flera frågor i mitt meddelande och bara den sista blivit besvarad. Korta, opersonliga svar var det.
Klart hjälpsam support och framför allt snabba svar. Mycket bra kundbemötande!
Ärendet gällde en ny domän och det fixades prompt och utmärkt. Helnöjd med supporten (kund sedan länge, länge..)
Bra besvarat ärende och visst är det bra med guider om man hittar dem.
Det tog några vändor innan jag förstod att kancellerat webhotell och kundkonto inte var samma sak. Vi andra omgången bad jag om att bli uppringd när ni var klara med ompekandet (då mailen inte fungerar) men ingen ringde mig utan bekräftelse skickades endast till mailen.
Jag är väldigt nöjd med bemötandet och det personliga tilltalet i hela mailväxlingen - och framför allt att allt gick att lösa som var relaterat till tjänsten os er. Jag tycker att ni lyssnade på bekymren som jag hade. Det är annars väldigt vanligt att man får standardsvar som om att det inte är en människa som läst brevet! Råden som man ofta får då känns mest som goddag yxskaft. Men så var det absolut inte hos er. Däremot skulle nog formulären kunna göras lite mer informativa. Och fler råd om hur man ska skriva och vilka tecken som inte kan användas vore inte heller fel.
Lite problem i början på ärendet mest beroende på okunskap hos undertecknad.
Ett snabbt svar som erbjöd exakt den hjälp jag behövde.
Jag tycker jag fick en bra och snabb hjälp, eftersom jag själv har dålig kunskap hur man sköter sådana ärdenden är det vart guld!
Niklas ÄR kung..!!
Ogillar att emailen stängdes ner ! Niklas är kanonbra !
när ensvar dröjer 3dagar med kan ei hjäpa undrar man vad syslar ni me borde man åtmistone förklara fvarför an nie i hjläpa
som ni ser blev jag nöjd med svaret från Er.
Snabb och hjälpsam hantering :)
Det enda lilla lilla jag saknar är att ni inte lika ofta (eller är det kanske bara jag som haft andra tider...) är ute på chatten nattetid! Efter 23 är min favvotid att skaffa problem nämligen ;-) Men förövrigt har jag inte något att klaga på, bara idel glädjerop!
Lite bökigt att hitta var man ska registrera ärendet men i övrigt toppenbra.
Snabb och hjälpsam hantering :)
Jag önskade hjälp med att flytta domaren till ett annat webhotell. Svar: Nej nej det kan vi inte göra. Jag frågade då om ni kunde hjälpa mig peka om domänen och det kunde ni inte heller göra, jag hänvisades till \"FAQ\" jag förstod ändå inte. Jag fick ingen hjälp alls, den sämsta support jag upplevt. Ni behöver ingen support bara hänvisa till FAQ så är allt klart. Jag vet fotfarande inte hus jag ska göra så nu letar jag äter ett nytt nomännamn och defensivt att annat webhotell.
Jag kan inte önska mig mer! Jo, det skulle väl i så fall vara fler stjärnor än fem att fylla i ;-) Skämt åsido, så är jag mycket nöjd och tacksam för er fina, snabba och trevliga support.
Bra Jobbat !
Bra service och ett trevligt bemötande med personlig känsla. Jag är nöjd.
Supersnabbt. Det enda som var ett litet minus var att detjag fick reda på från er borde jag nog fått reda på redan när jag registrerade min domän, med dynamisk dns.
100% nöjd
Tack för en snabb behandling
+++++++ Supernöjd. Fick jättebra service trots helg! Tackar!
Jag är jättenöjd med snabbheten och bemötandet i lösningar av alla problem som jag har bemöt de senaste åren . Jag är så att säga en nöjd kund:-)
Brukar aldrig vara några problem!
Fantastisk support! Som vanligt.
Alltså jag är så lycklig för er support! Några av de sajter vi sköter, ligger fortfarande på andra webbhotell. Blir lika förvånad och besviken varje gång när man behöver support någon annansans. Så snart man behöver hjälp här hos er, får man snabb hjälp, personligt bemötande och en lösning! Jag gör mitt bästa för att försöka överföra så många av mina kunder som möjligt till just Er. Tack för att ni finns!
Som alltid, fantastiskt nöjd med den service som vi får. Stort tack!
Mycket nöjd med niklas service.kanon!!
Insåg precis när jag fick ert svar om att ni hade ordnat med min fråga, att jag själv hade kunnat utföra det. Men ändå får jag bara ett mycket trevlig svar tillbaka och inga pikar eller hånfulla ord. Jag är mycket tacksam för ert snabba och snabba bemötande!
Helt nöjd med er. Inser min begränsade terminologikunskap. Vill snart återkomma när jag har mer överblick.
Kan inte se hur någon kunde ha hjälpt mig bättre, eller smidigare. Tusen tack!
It was very good...but it always can get better :)
Ibland kan det uppstå vissa missförstånd mellan support och användare. Min uppfattning är att missförstånden allt som oftast består i bristande kunskaper hos användaren. Ibland används tekniska termer som man inte alltid förstår. Detta gäller naturligtvis för min egen del. Summering, tillsammans har vi alltid löst de problem som dykt upp. Bra!
Vet inte hur det skulle kunna bli bättre... Jag är mycket nöjd och allt har gått otroligt smidigt! Och det är ju därför vi lägger alla våra kunder hos er också ;-) Tack!
Nä men det kan inte bli bättre. Jag är ledsen ;-) Tack för hjälpen, även i detta ärende! Tjing!
Lysande, fantastisk bra support, bästa jag upplevt.
Ypperlig handlägning och bemötande
Jag har varit kund hos er i flera år och varje gång jag har problem hjälper ni till på ett både snabbt och trevligt sätt.
Er kundsupport löste mitt problem snabbt och jag kom på rätt "spår" igen.
Mitt ärende berodde mest på min egen okunskap. Efter lite informationssökning löste jag problemet själv.
Har 3 domäner hos er och alltid fått snabb och suverän service.
Det är alltid lite opersonligt när man gör saker på nätet. Mot bakgrund av detta uppfattade jag snabbt svar och gott bemötande i mailkontakten med er. Jag har fått bra, snabb och kompetent service. Jag är utomordentligt nöjd! Jag återkommer gärna.
Vår mission är att erbjuda professionella tjänster, kunnig och snabb support. Har vi det?
Detta är vad några av våra kunder tycker.
Framförallt var det ett suveränt snabbt svar jag fick. Det tog inte tre minuter från att min fråga ställts!
Klas, Boxholm
Impeccable service, fast and exactly to the point. THANK YOU FREDRIK!
Johan, Chatswood
Snabb återkoppling och bra/pedagogiskt med en film som visade hur man skulle göra.
Maria, Nordingrå
Hahaha, nu skojar ni lite? Hur kan man bli bättre än en varaktighet på ett ärende som tog 0 tid? Nja, det är svårt att överträffa :-) Tack så mycket! :-D
Sofia, Göteborg
hos Registrera Domän och ni får följande,
Från 357 kr
Registrera den Svenska Toppdomänen .ONE
Sverige
Från 1 252 kr
Registrera Hela Världens Toppdomäner
Global
Från 611 kr
Registrera Hela Världens Toppdomäner
Global
Från 1 698 kr
Registrera Hela Världens Toppdomäner
Ryssland
Katarina
Ris & Ros